Thursday, June 24, 2010

Rinduku.....

Ya Allah, betapa ku merinduimu Ibu,
Hanya kau sahaja yang tahu hati ku,
Adakala nya aku tak dapat melupakan mu Ibu,
Setiap saat, setiap detik aku mengingati dirinya,
Ingin sekali aku memeluk dirinya,
Aku insan biasa tak mampu,
Melawan perasaan ini,
Hati ku sedih bila mengenangkannya
Kerana setiap detik ku rasa
Aku kehilangan dirinya
Ibu......
Aku terlalu menyayangi dirimu
Terlalu merindui dirimu
Suaramu, gelak ketawa mu
Sentiasa kendengaran di telingaku
Seperti memanggil namaku
Senyumanmu umpama bintang
Yang menyinari hidupku
Kini aku dalam kegelapan
Tanpa cahaya sinar hidupmu
Ibu....
Aku tak kuat sepertimu
Aku tak mampu tanpa mu
Di sisiku......
Tabahkah lah hatiku Ya Allah
Untuk aku harungi hidupku ini
Tanpa ibu
Sesungguhnya hamba mu ini
Insan yang Lemah, yang tak bermaya
Berilah aku kekuatan
Seperti mana yang kau inginkan
Jiwa ku sunyi dan sepi
Sejak aku kehilanganmu Ibu
Aku tak tahu mampu kah
Untuk aku harungi hidup ini
Ibu....
Aku tahu kau mengharapkan
Aku hidup bahagia selamanya
Aku akan cuba.... untuk itu semua
Tapi aku tak berjanji....
Cuma akan aku usahakan
Untuk semua ini.....
Biar apa pun terjadi
Kau tetap di hati ku
Untuk Selama-lamanya.


No comments:

Post a Comment